Op zaterdag 11 juli hebben wij onze zomermiddag. Het thema is “fundament om op te bouwen.”
Onze kerk heeft een monumentenstatus. Zij is gebouwd in het jaar 1907, volgend jaar dus 120 jaar geleden.
Er is een mooie geschiedenis aan verbonden. We kunnen elkaar daarover vele verhalen vertellen. Maar hoe zit het met de toekomst? Zal onze kerk in de toekomst ook nog voortbestaan?
Er is een mooi uitgangspunt, een mooi fundament, maar wordt er op dat fundament ook nog verder gebouwd? Er is het stenen fundament, onder onze kerk maar er is ook het fundament van de Blijde Boodschap. Wat betekent dat voor ons? Hoe bouwen wij op het fundament van de Blijde Boodschap?
We hopen op een gezellige en inspirerende bijeenkomst.

De deur is open om 11.00 uur, het programma begint om 11.30.
Hartelijk welkom.